What's going on

 
Bild lånad av min favorit, Angelica Blick
 
Nå, vad finns det egentligen att säga? - För mycket. Denna terminen börjar leda mot sitt slut och jag är så gott som klar med alla kurser, är väldigt stolt över att jag äntligen lyckades göra klart Matte 1b ( efter 2 år). Sång 1 har jag snart tentat klart och historia 1b tentade jag av för 2 månader sedan. På tisdag är det lunchkonsert i skolan, "A tribute to Stevie Wonder". Ni som går på mimers hus BÖR gå till teatern 11.30 och kolla på våran lilla show. Låtar som Superstition, Signed, sealed, deliverd, I wish och higher ground kommer spelas utav mig och mina klasskamrater. Sedan blir det förmodligen spelning på studenten, lärarna kommer välja ut 2 låtar utav alla 8 ensemblelåtar som spelas. Enligt några lärare så ligger just, signed sealed, delivered bra till och personligen tycker jag att Evelina och jag ( och Edvin som kör) framför den rIktigt bra. Ser fram emot detta! och tillsist så är det terminsuppspel den 10onde juni och jag skall få köra min absoluta favorit, Dream a little dream of me. 
 
Det är väldigt mycket att se fram emot de sista dagarna i skolan och sommarlovet överlag. Vi skall till Liseberg, som jag inte varit på sedan 2011(12?), åka gokart, ta en trip till Danmark och sedan lite kul smågrejer hemma. Har gjort en bucketlist som består av 100 grejer, och alla dessa skall kryssas av!
 
 
 
Följ min blogg med Bloglovin
DAILY FEED | |
Upp