Stressad igen

Nu börjar jag känna den där stressen & pressen igen. Skulle ha spelat in mitt Muntliga svenska prov(NP) igår. Fick jag deg gjort? - Nepp. Texten börjar i alla fall bli klar, så kan nog spela in den ikväll & skicka in. Har en ergonomi uppgift att göra klart, men den är ändå relativt enkel. Har 2 prov som jag inte gjort. Kör-provet & Religionen. Får säkert göra de båda nästa vecka. Som pricken över i:et så har vi en engelska uppgift som skall göras samt nu kommer alla nationella prov. Jag blir galen. Som jag alltid säget, deet är bara att försöka göra det bästa av situationen och andas ut. 

I skrivande stund så sitter jag i en soffa hos farmor och farfar. Åkte hit ut igår för att kunna plugga, fast skall jag vara ärlig så har jag inte gjort någonting alls. (Fy skäms Sara). Skall försöka ta tag i ergonomi uppgiften nu, då den är enklast. 
 
Skolan blir för mycket nu känner jag..
| |
Upp