Alldagligt vardagsprat

Knäckebröd, avocado och keso. Hello you mouthwatering thing, my tastebuds are in heaven.
 
Hallå där! Hur har din dag sett ut? Min dag har varit finemanng, om man bortser från att jag har sexgalna tonsilloliter i halsen. Nej men har blivit dunderförkyld och mina halsmandlar har svullnat upp något extremt, så har även fått en hel del äckliga tonsilloliter i halsen som gillar att föröka sig. Kan man peta bort dem? Borde jag..? Vågar inte, fy. Har varit hemma från skolan i tre dagar nu, och har aldrig haft så tråkigt hemma någonsin. Har verkligen inte haft något att göra. Har sett Junior Masterchef Australia och blivit som besatt, att 8-14 åringar kunde laga såpass fantastisk mat. Det trodde jag verkligen inte. 
 
Imorgon är det skola för mig som gäller, långdag och allt.Suveränt(känn min ironi). VAD SKA JAG HA PÅ MIG DÅ? ojoj.. #1 girlproblems. Detta får genast lösas.
 
Tack och hej, leverpastej!
 
 
 
DAILY FEED | |
Upp