What I wore today

 
 
LOOKBOOK | |
#1 - - Emma :

Så snyggt! Älskar din Dr Martens! :)

Svar: Tack, ja dr martens är fina..:)
Zara Kristensson

#2 - - ida. ♛ [fotografi och hästar]:

snyggt! c:

Svar: Tack!!:D
Zara Kristensson

#3 - - Sofia:

Jättefin blogg. :)
kolla gärna min och lämna en kommentar!

Svar: Tack så himmelskt mycket.Skall kika in, kramis
Zara Kristensson

#4 - - Maolion:

Skitsnyggt!
Allt bra med dig idag? :)

Svar: Tack finis!Jadå, själv då?
Zara Kristensson

#5 - - frukallgren.blogg.se:

Älskar kängorna!!

Svar: Åh jag med!!
Zara Kristensson

#6 - - Vendela:

snyggt! På söndag flyttar jag till New York, följ gärna med via min blogg, kram! :)

Svar: Tack! Åh så intressant, det skall jag göra!
Zara Kristensson

#7 - - Julia:

Åh vad snyggt!

Svar: Men oj tack så mycket :')
Zara Kristensson

#8 - - lovisa:

superfint!

Svar: Men oj, tusen tack!
Zara Kristensson

#9 - - aina [fotoblogg]:

Snyggt :)

Svar: Tack!
Zara Kristensson

#10 - - femipower.blogg.se:

åh superfina skor!*___*

Svar: Tack taaack!<3
Zara Kristensson

#11 - - Sara Blomqvist Johansson:

jättefina skor!

Svar: Tack, älskar mina skor. Thihi
Zara Kristensson

#12 - - Jennifer Nilsson:

härlig outfit!
kiika gärna in i min bloggkram

Svar: Skall kika in, kramis
Zara Kristensson

#13 - - maandelina.blogg.se:

snyggt!

Svar: tack)
Zara Kristensson

#14 - - Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF:

Superfint!

Svar: Tusen taack!
Zara Kristensson

#15 - - Isabell:

Super fint!

Svar: thihi,tack!
Zara Kristensson

#16 - - lisawho:

Fett snyggt!!

Svar: Tusen tack! :)
Zara Kristensson

#17 - - jasmin:

Såååå snyggt!! :)

#18 - - Sofia:

Snyggt ;-)

Svar: Tackar ! :)
Zara Kristensson

#19 - - Linda ♥:

Schnygg outfit :) Hoppas du får en bra dag! Kram <3

Svar: Man tackar! Hoppas du har haft en bra dag, kramis <3
Zara Kristensson

#20 - - Princess Lilla Lii:

Super snyggt! Älskar skorna, är det dr martins?

Svar: Tack! Yes det är det :)
Zara Kristensson

#21 - - LINN ★:

Shit vilken fin stil du har!

Svar: Åh, men gud! Tack<3
Zara Kristensson

#22 - - Rebecka:

Schyssta pjucks hörru! :)

Svar: Hihi, tackar tackar! :)
Zara Kristensson

#23 - - FlizanLizan:

Snyggt :)

Svar: Tack! :)
Zara Kristensson

#24 - - yohanna:

snygg stjorta!

Svar: Tackar!:)
Zara Kristensson

#25 - - Annika:

Snyggt! :D

Svar: Tack :D
Zara Kristensson

#26 - - sai bhalerao:

riktigt snygg outfit! älskar dina skor och mobilhållaren!

Svar: Ja de är så fina. Tack fina du :)
Zara Kristensson

#27 - - Thea:

Vilken fin outfit! Älskar stilen :D

Svar: Oj, tacktack! :)
Zara Kristensson

#28 - - Johanna:

Gud vad fint. Så jag.

Svar: Tack taaaack!
Zara Kristensson

#29 - - Siri:

supersnyggt!

Svar: Tack!! :)
Zara Kristensson

#30 - - Anna:

Snyggt!

Tävla gärna om ett Pearls for girls armband, värde 249 kronor =)

Svar: Tackar! KramisSkall kolla in tävlingen!
Zara Kristensson

#31 - - C:

Snyggt!

Svar: Tack finis!
Zara Kristensson

#32 - - jennie:

fint:)

Svar: Tack, kramis
Zara Kristensson

#33 - - Matilda Carlsson:

Shit va snyggt! Älskar skjortan och den passar sjukt bar till skorna :3
KRAM

Svar: Tack! kramis
Zara Kristensson

#34 - - Sanna Rikardsson:

Älskar hur dina Dr Martens ser exakt ut som mina, lika slitna och samma färg. Love it.

Svar: Gillar att dem är slitna, det ger dem det där lilla extra. hihi
Zara Kristensson

#35 - - L I S A N Y M A N | En döv tjej som är fotointresserad:

Så snyggt!!

Svar: Tack!<3
Zara Kristensson

#36 - - Jasmine:

Det är så snyggt med jeansskjorta!
Jag gillar dina skor, jag funderar på att köpa mig ett par liknande. :)
Kram

Svar: Ja, det är riktigt fint! Tack, ja gör det!:)
Zara Kristensson

#37 - - Sara:

snyggt :)

Svar: Tack, kramis
Zara Kristensson

#38 - - Elin Mårtensson:

Gimmie your clothes *-*

Svar: Tack, hihi :)
Zara Kristensson

#39 - - Ida:

Så sjukt fint ge mig <3

#40 - - Mikaela:

Bra jävla blogg med bra jävla bilder! ;)

Svar: Jävligt (haha) mycket tack!
Zara Kristensson

#41 - - Frida Edvinsson:

Snyggt :)

Svar: Tack!:)
Zara Kristensson

#42 - - F E L L E M U N K:

snygg!

Svar: Åh tack du!
Zara Kristensson

#43 - - Marlene S.R:

snyggt:)

Svar: Tack!! kram
Zara Kristensson

#44 - - Penny:

åh så snyggt! :D

Svar: Tusen tack!!
Zara Kristensson

#45 - - Sarah Persson:

Vda snyggt matchat! :;)

Svar: Ja, det blev väldigt bra! Tack!
Zara Kristensson

#46 - - Malin Klaar:

snygg jeans skjorta!!!

Svar: Tack!
Zara Kristensson

#47 - - Emelie:

Superfin outfit! :)

Svar: Tusen tack finis!
Zara Kristensson

#48 - - Filmster:

Grymt snygga skor! :-)

Vet du vad? I dag har jag sett en av de bästa svenska filmerna på väldigt, väldigt länge. Du kan läsa mer om den i min blogg! :-)

Svar: Tack!
Skall kolla, hihi
Zara Kristensson

#49 - - Amanda [SPONTAN]:

Riktigt snygg outfit :)

Svar: Man tackar! :)
Zara Kristensson

#50 - - Liincha:

Tröjan vart????

Svar: Gammal från Saint tropez ,kram
Zara Kristensson

#51 - - kerstin:

coolt

Svar: tack!
Zara Kristensson

#52 - - Erica:

Snygg jeans skjorta :)

Va med på min blogg och tävla om ett gratis gelé-nagelkit! :)
Kram

www.ericasnaglar.blogg.se

#53 - - Vendela:

Jeans är så himla snyggt nu tycker jag! :)

Svar: Ja, det är helt perfekt nu!
Zara Kristensson

#54 - - Emelie:

Snyggt! :)

Svar: tusen tack!!:)
Zara Kristensson

#55 - - Nalliiz:

Älskar dina skor! :)

Svar: Tack! Jag med , hihi !
Zara Kristensson

Upp