Godmorgon

 
Gormorgon! Är helt slut och min buss går om en timma. Ber om ursäkt för att jag bara bloggat 1 inlägg per dag. Mitt minneskort försvinner hela tiden, så kan inte alltid ta bilder. Måste se till så jag har två stycken minneskort (!!). Idag tassar jag runt i min svarta plisserade kjol, dr martens och min bustier ( dessutom min nya fina gråa cardigan som jag även hade igår) 
 
Andra dagen i musik-klassen. Men Zara..? Du gick ju media? Jo, jag bytte till media från musik då jag var så scenrädd( läste alltså musik i 1:an) Retkorn och syv på skolan lovade att jag skulle kunna börja 2:an även om jag missat 3 mediakurser. Vi skulle lägga upp det på två år. Men vad bra tänkte jag och mina föräldrar. Jag bytte, och efter 2,5 vecka kom min mentor och klassföreståndare och sade att detta inte gick att lösa. Aj så arg jag blev(!) Så besviken. Fick  2 alternativ. Att börja om 1:an eller att gå mellan 8 och 16 varje dag ( skulle vara hemma 17.30 varje dag). De förslagen kändes inte bra. Mina föräldrar höll med mig. Då kom jag upp med iden att byta till musik igen. Så fick det bli. Jag slipper gå om 1an. Men hur skall jag kunna tackla min scenskräck på denna skolans scen som är 4-5 gånger större än min förra? Får göra mitt bästa.. antar jag?
 
DAILY FEED | |
Upp