10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

10 saker du vill göra innan du dör:

 1. Flytta till London, / 2. Inreda mitt egna hus, / 3. Starta ett eget mazgasin ( tidning i pappersformat alltså, 4. Skapa en egen klädkollektion 5. Skriva en bok,/ 6. Få en bra utbildning, 7. Äga en alldeles egen liten Mops ( hund alltså), 8. Skaffa familj , 9. Komma i underfund om vad jag verkligen vill bli 10. Tatuera mig ( minst 4 tatueringar, vet exakt vart jag vill ha dem)

google bild
 
 
9 saker om dig själv: 

1, jag är rädd för väldigt mycket saker, 2. Jag avskyr att ha på mig jeans / byxor, 3. Jag är en riktig drömmare, jag vill så mycket. / 4. Jag älskar buddhismen / 5. Jag älskar mitt rum, i alla fall när det är rent / 6. Jag är strängt emot djurplågeri/ 8. Välgörenhet är bland det bästa jag vet/ 9. Jag pratar för mycket och gör för lite

 

 

8 sätt att vinna mitt hjärta på:

 1. Var spontan / 2. Våga skratta & gråta/ 3. Var dig själv/ 4. Få mig att känna mig speciell / 5. Var påhittig / 6. Ha drömmar / 7. Öppna ditt hjärta och dina innersta tankar för mig / 8. Låt mig visa att du är min

 

7 saker du ofta grubblar på:

 1. Träning / 2. Kroppskomplex / 3.Livet / 4. Döden / 5. Mormor  / 6. Hur framtiden blir / 7. kärlek

 

 

6 kändisar du tycker är snygga:

 1. ANGELICA BLICK / 2. Adriana Lima / 3.Miranda Kerr / 4. Chris Pine / 5. Adrian Greiner  / 6. Austin Mahone

Snyggaste Angelica blick ( samt min stora inspiration i livet)
 

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

 1. Bevittna något riktigt kriminellt / 2. Raka av mig håret / 3. Hoppa fallskärm / 4. hoppa bungyjump / 5.Slå någon så den skadas 

 

4 saker du köpt den senaste månaden:

 1, En blommig klänning / 2, Svarta platåsneakers/ 3. Fotografier / 4. En byxdress

 

 

3 sätt att få dig le:

1, Komplimanger/ 2. Överraskningar/ 3. Kramar

 

2 favoritlåtar:

• I love it - Icona Pop

• Wake me up - Avicci

 

1 sak folk inte visste om dig:

• Jag har färgat håret ÖVER 25 gånger

 

 

 

 

DAILY FEED | |
Upp